the soap week : day one

Idag stratade min sopp vecka! Det har gått oväntat bra, jag är vaken, jag är trevlig och jag är faktiskt inte hungrig vilket är otroligt oväntat från min sida. Jag har hållt dieten från rot till topp denna dag, och mer än 1,5 liter vatten har jag fått i mig, vilket utan tvekan är ett rekord för mitt dagliga vätske intag. Jag HATAR att dricka vatten men, jag har gjort det som fan!
Har haft en rolig dag på jobbet. Har haft ett grymt ridpass efter det och har precis slängt i mig min sista måltid för idag! Nu, eller väldigt snart ska jag börja förberede inför morgon dagen. Direkt efter jobbet bär dte av mot Globen och mina gamla carlsbergs kollegor för att se Red Hot Chili Peppers. Ska bli otroligt roligt (och kommer bli otroligt svårt att hålla dieten med tanke på att vi ska käka middag ute) så, jag har lite pålaner att försöka få in. Det kommer helt enkelt (eftersom jag får äta lite grönsaker i morgon ut över soppan) Bli två mål soppa och ett mindre mål sallad till middag. Om någon undrar alltså. Detta ska man väl "pulla off" som jag brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

the soap week?? Tvålveckan?

2012-01-06 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0