så är det dags igen

idag är jag mer otaggad än vanligt (undra vad dte kan bero på?) haha. Har ridit med Malin på morgonen, träffat Ellan, blivit fixad i håret av Elin och nu, äntligen, har jag käkat en väldigt sen lunch med pappa som bestod av.. Våfflor - mummah!
Ikväll är det utgång igen (tro mig, nästa helg ska jag vara nedbäddad i min säng - BARA!) med Bella och hennes kollega Natalie. Vi har många små nissar som eventuellt ska med, och många okända som kommer mötas upp i natten. Håller tummarna för att Mattias orkar vara fylle chuför ikväll och att de övriga grabbgänget hänger med ikväll!
Nu ska jag ta mig en power nap innan telefonen går på högvarv och dte är dags att göra sig klar för kvällen, pöss på er små får! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0