maby i'm just getting old

idag har jag inte ådstakkommit mycket, men det känns lite som att "det är det söndagar är till för" så att säga!
Dagen började med att jag vaknade 9, drog mig till soffan, käkade, satte på avatar och somnade till 12. Sen var det övningsköra med mamma som stod på schemat, dte är inte långt kvar nu..
Så bar det av till stallet med Bella och mitt och Firrens första hopp pass på nya stallet - det gick grymt bra! Nu, efter en god middag och med ett ny vaxat (jo det är sant) ansikte sitter jag i min ensamhet och väntar på att Bella ska komma tillbaka och att Budda ska komma över på lite kaffe och skit snack, mer än så kommer dte inte bli idag, för jag är helt död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0