friday night, me love you

Trotts att jag var otroligt otaggad på gårkvällens så hade jag den bästa fredgas utgången någonsin (efter min 18 års dag). jag mötte upp Bella efter hennes jobb i västerhaninge där vi också mötte upp Oliver som skulle spela på Ace senare på kvällen.
Vi hoppade av på söder och gick till 54:an för att möta upp några av Bellas gamla klass kompisar där vi också mötte upp min gamle "skid kompis" Orre. Han följde med oss där ifrån till Ace där vi körde gärnet till Oliver började lira, hade en stört rolig utgång där, som alltid, och vi träffade så otroligt sköna människor, jag älskar stället. Ace electro rum levererar - varje gång!
Alldeles för tidigt för fyllan och alldeles för sent för morgon dagen drog vi oss från Ace och mötte random upp Elias som kommit hem från uppsala över helgen, vi mötte då också hela tungelsta gänget som var inne på lobby. Var skit sugen på att dra in, är ganska glad nu att jag ändå gick på bussen. Och somnade som en sten.
På bussen, efter 1 timmes stabil sömn kliver Budda på si sådär 4 på morgonen. Då inser jag.. fuck.. Jag ska upp och köra bil om 4 timmar.. Crap! Haha, en otroligt rolig kväll måste jag erkänna och.. Lina har gått och blivit lite kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0