nu vill jag ha en iphone

jag har alltid varit "lite lätt" anti iphones men.. Och dte är sorgligt, en grej har fått mig att ändra mig.. - NTC! jag MÅSTE ha det programmet! Då var det helt enkelt dags att börja spara pengar då.. eller? Ska flirta lite me dmin mamma om vi kanske ska byta, min är ju redan fuck'dup..

Vad är då ntc? Det är nike training club, en app som bara går att använda på iphones (ja, det sa ju sig självt i den övre texten) i den appen kan du välja träningsprogram utformat av kände pt:s, se resultaten av det, lyssna på egen musik och ha en mätare som mäter din träning, videos som demostrerar övningarna samt - ett träningsprogram för att du ska uppnå dina egna mål! Känns som att man skulle bli ganska pepp och dessutom - komma i form på alla fronter.. - och fortare!

Okreativ som jag är när det gäller träning och lat/fattig jag är för att köpa ett gymkort eller pallra mig ner och träna alldeles för kort tid på jobbet gym så känner jag att fan, jag bara måste ha det! Jag måste komma i form och jag är hundra på att det där programmet skulle göra mig mer pepp! Nyfika på skiten? klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0