hårdkörning

i morgon börjar allvaret. Då är det EXAKT en vecka kvar tills det jag fruktat sen ett bar tag tillbaka, och då är det bara 6 dagar kvar tills jag klecker ut ett mission och en mycket bra överraskning jag har. Hoppas vid min gud att jag klarar det, jag SKA klara det! Så, i morgon börjar jag mitt soppätande och ska göra en hel vecka. Jag har laddat upp (med denna gång) blå koppen, jag vet inte hur man tillagar den, men det blir säkert bra. Det är faktiskt inte för att gå ner i vikt, det r förberedande syfte för mig själv, så det är inte så sjukt som det låter, ni kan vara lugna.
Nu ska jag se om jag hittar något gott, trycka i mig det och tagga till inför i morgon! Det blir en vecka med frukt(?) vattenmelon och soppa. wish me luck, jag ska klara det! Sen när allt är mer än återställt ska jag ta tag i min träning igen, jag ska banne mig bli miss 2011, nu jävlar taggar vi till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0