what's your fucking problem

Har haft en hel stressig dag, det är sjukt vad nerver kan göra med en. Jag kan fortfarande knappt fatta att jag faktiskt klarade på 30 minuter också, sist in, först ut och det satt! Jag är så nöjd! Jag trodde aldrig att jag skulle klara det pga allt kaos som var när jag skulle dra från jobbet, lyckligtvis fick jag stöd och "pepp talk" av M några gånger idag som hjälpte rejält.
Efter provet firade jag och mamma med donken och en tripp till elins salong, så nu har mitt hår en och samma färg och jag har nya fräscha längder som ä ny insatta. Rida min lilla skrutt han jag också. Middagen där emot, det är en annan sak. Kan ju säga som så, jag är HELT död! Skulle gärna se att nästa helg kom tidigare, typ i morgon då nästan alla mina favorit gubbar från gbg besöker stockholm, i can't wait! Pratade med Nicke som jag saknar som in i baljan och Hampus som man bara inte kan ogilla! Det kommer bli så otroligt roligt!!
Måste bara avsluta inlägget med, något som stört mig, nästan hela dagen. Detta är till allt och alla:
* Lyssna aldrig på bara en version, lyssna på båda eller ignorera båda
* Var ett stöd men lägg dig inte i saker du faktiskt inte har med att göra
* Om du har problem med en person - ta det med den och INTE alla andra
Jag fattar inte vad det är vissa håller på med. Om jag är till ett så otroligt stort problem, något som verkligen stör en som en finne i röven, något man inte vill ödsla tid på.. Varför gör man det då? Är det verkligen värt det? På riktigt.. Skit bara i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0