vilken lördag kväll

Jag har dåligt samvete. Jag fattar inte hur jag lyckas. Jag har haft en jätte bra lördag. Jag vaknade upp hos M, hann umgås några timmar innan jag drig hem, käkade en väldigt sen frukost, träffade Bella och gick ner till stallet för att rida och babbla om gårdagen med Ellan. Den var super bra!
Så skulle jag ikväll till Patricias 20 års fest. Jag har nu suttit och letat efter adressen till lokalen de hyrt i lite över 2 timmar och får inte en enda träff på varken eniro, hitta.se eller "gatuadresser i brandbergen". Jag fattar det inte. På detta har jag självklart inga pengar på min mobil så jag kan få tag på henne heller, blir något pinsamt att meddela "he du! Det fanns ingen ort på den adressen du gett mig, så jag kunde inte komma" Akward kan man säga.. Otroligt akward.
Så, resten av kvällen (får helt enkelt se hur länge till ögonen håller sig öppna) ska jag surfa på datorn, kolla lite på tv, ta någon cigg och eventuellt åka hem och sova hos M. Får se vad som händer, jag hoppas starkt att alla andra har en riktigt bra lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Löste det sig inte? :( Hoppas du hade en mysig hemmakväll iaf!

2011-09-28 @ 07:43:10
URL: http://www.patrikbelyser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0