thought girls just wanna have fun?

för att gynna andra får man offra sig ibland, så är det. Idag skulle jag mer än allt annat vilja ha pengar och energi och träffa Terran som är hemma från lidköpning men, problem och skit gör att jag istället snart är påväg mot Vaskos med Ellan och Victor. Det är inget fel i det heller, jag bara önskar att saker kunde vara mindre komplicerat, men det är mitt eget fel, jag är vuxen och får stå för konsekvenserna..
Så ikväll dissar jag storstaden, behåller lite i plånboken och bege mig snart mot vasko för att avsluta kvällen hos en polare eller bara helt jävla hemma i min säng, känner att okomplicerade saker är bra. Precis som min nya kollega "Palo" sa: "Lina vafan, du är ung, du kommer inte hitta ditt livskärlek nu i alla fall" det bästa är, han har så jävla rätt! Så, nog med depp, ikväll blir de skitsnack och BIRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0