it's time for a BIG change

Jag orkar inte med alla dessa deppiga människor, de drar med en ner i skiten. Och jag har inte en enda "rimlig" anledning till att vara deppig just nu så.. Jag känner för en förändring. Det är höst och "alla" färgar håret, blondinerna blir brunhåriga och brunetterna färgar utväxten eller blir svarthåriga. Men jag känner att det är dags att bli av med min största fobi.. Rött hår!
Jag har alltid hatat rött hår, så fort jag sett det minsta spåret av nyansen rött i mitt hår har jag färgat det och så har dte hållt på alltid och jag har en hel radda med folk som kan intyga detta pinsama beteende. Så nu är det dags, jags ka bli av med det.. Ikväll smäller det! Gaaaah vad jag är nervös! I'm gonna rock redhead!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0