hours passing me by

shit vad denna måndag har gått fort. Det känns helt otroligt. Det har varit full rulle från 07:40 då jag steg igenom jobbdörren genomblöt och dann efter att ha gått 20 minuter i spöregn - bra motion! (Letar efter ljuset i stunden) Känns så otroligt läskigt att tiden gått så fort. Jag trodde klockan var halv 10 när klockan var 11, och när jag kom till stallet kändes det somn om klockan var 9 på kvällen när den var halv 7, rubbad tidsuppfattning? Ja, det kan man nog lugnt säga!
Har precis tvättat håret och ska inom en MYCKET snar framtid avrunda dagen, innan dess ska jag föröka göra mig tjejig och hoppa över kortjortsplugget (har redan gjort 2st idag dukiga jag) det är inte lång tid kvar nu.. Sedan fixa inför morgondagen - i morgon är det HOCKEY kväll på Hovet med Syster (tror jag?) Pappa och min älskade Farfar, det är AIK - Djurgården (jag håller inte på ngt utan tänker bara skrika för mitt liv, njuta och ta någon bira) Jag älskar hockey - muumaah! Efter det om allt blri som det ska blir det åka hem till M i skogås, det var inte igår det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0