breaking the dawn

Eller breaking the silence? Hello fooks, i'm back!
Som de flesta säkert kna gissa sig till mådde jag mindra bra på söndagen, så dåligt att mamma, mammas bil med flera fick lida för det. Jag säger då det - det finns en anledning till varför man inte ska festa med gamla kompisgäng där ex.pojkvänner, pojkvänners störtsköna polare, mängder av alkohol och en grym atmosfär är involverad. Är ganska glad just nu att det inte händer allt för ofta!
Men i lördags var det Josses kväll och den var grym och jag är jätte glad att jag fick bidra med lite fylla och glädje på en så riktigt bra kväll mitt ute i ingenstans, you did it good girl! Det vill säga, även om jag inte bloggat har ni inte missat något i form av värde - trust me on this one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0