and now i'm out the door

Vet inte om man ska börja inlägget med "vilken helg" eller: "fan vad jag suger på biljard" Haha, ja, tja! Ännu en helg börjar lida emot sitt slut och året har blivit en vecka mindre, (kan man säga så?) idag kändes det att det är höst. Efter att ha legat och frusit några timmar inatt och på dagen mer än längtar jag just nu efter att krypa ner i mina varma, gosiga säng.
Idag har jag kollat både amaerican pie 1, käkat godis, pizza med Firran som jag inte träffat på en vecka! Helt sjukt, en hel vecka.. Ja, vi måste bättra oss! Efter det bar det av till stallet, skit snacka med Ellan och göra lite nytta med min älskling innan jag äntligen kom hem igen lagom till 20:30. Jag är död - jag vill sova..
Men icke! Nu ska jag ta mig i kragen.. igen och försöka hitta mitt j*vla busskort som verkar ha försvunnit spårlöst.. Så typiskt mig nu på äldre dagar känner jag, vad ska man göra? Wish me luck huh!
.. jag är sjukt sugen på att kolla twilight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0