älskar att röra ihop livet

Idag är jag helt slut i hela kroppen - förkyllning is incoming, i can feel it. Har en häktiskt vecka framför mig, fattar inte hur jag ska hinna med allt och samtidigt få ihop någorlunda timmar v sömn utan att "stress sova" som jag kallar det. Dvs, det blev inget gym med Buddz idag, insåg själv att det inte finns en chans att jag kommer hinna med det denna vecka - and it sucks!
Kom hem för 50 min sedan från stallet och ännu ett grymt ridpass med Ellan & Bella, känns som att träningsvärk är ett faktum inför morgondagen, i can feel it. SKÖNT är vad det vore kan jag ju säga, ska nog klämma in 50 msitups innan jag somnar bara för att dte verkligen ska kännas, mummah! Nåväl - vecko planering:
onsdag: körning på grönlunds 07:40-08:15, jobb till 17, stallet, träffa firran och sova där eller träna, kolla stickprover, ringa veterinären
torsdag: jobb, stallet, börja små packa, träffa Bella, ringa hovslagaren
fredag: jobb, rida ett grymt ridpass (hoppa?) bli packad och packa hästsaker hela kvällen lång
lördag: 08:00 - tömköra firren, flytta hästen, (runt 18:00 tiden?) käka med nya kollegor på liljeholmen, utgång med Hampus, Bella, bellas kollegor och Ellan (?)
söndag: Vara med på utsläppet i stallet, rida/tömköra, träna, övningsköra (?) och sova
nu ska jag trycka i mig det sista av min 200 g marabou, ta lite juice, göra situps och dra mig åt sänghållet. jag är TRÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0