when the weels comes down

Just nu ligger jag i min halv sköna säng. Jag är sugen på att dra ut och jogga men vet själv att det inte kommer hända. Har varit lite små sugen i några dagar om jags ka vara ärlig.. Ska nog ta mig en runda till helgen, eller försöka hinna med det i alla fall. Något av allt det jag skulle gjort har jag faktiskt lyckats genomföra idag. Jag har tränat lite bröst och lite biceps triceps efter stallet, inget överdrivet seriöst, men tillräckligt för att jag ska känna att jag gjort av med lite energi. Eftersom jag inte tänker börja med någon seriösare träning nu utan fokusera mest på kosten (jag kommer märka stor skillnad träningsmässigt bara av att rida rätt) just nu och ta träningen sedan, jag vill tycka att det är kul igen - då ska man ta det lugnt och känna sug efter det!
Idag har Foo fighters spelats hela eftermiddagen på jobbet, jag har med andra ord varit in heaven! Under tiden som jag lyssnade på den underbara musiken satt jag och tänkte igenom hur jag ska göra med kost och träningen, så jag ska kör en rivstart nästa vecka och köra sopp dieten jag kört tidigare, ska bli kul att se om jag kan bräcka de 4 kg:na jag blev av med förra gången. Spännande! För de som undrar: jag är fortfarande helt rök och snus fri! Jag kan knappt fatta det själv, jag har inte ens varit sugen på att ta en cigarett mer än kanske 2 gånger på 3 dagar, det är udda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0