tomorrow it starts, for real

Har haft en jätte bra helg så att säga, mer eller mindra oslagbar på vissa sätt skulle man nog kunna säga. Den har haft ett bra genomsnitt kan man säga, ja, "ingen helg är den andre lik". Bella var med mig i stallet även idag, tror man kan säga att dte varit dagens "aktivitet". Nu har jag gått i gårdagens svett lukt, smink och jeans hela dagen, det känns som att det är dags att göra något åt den saken.
I morgon kommer bli "en stor dag" för mig och min kära Bella. Vi ska tillsammans sluta röka! För varje rökfri dag ska vi lägga undan 40 kr (vad de billigaste cigg paketet kostar) per gång vi vill köpa cigg och för de pengarna ska vi.. ba ba eventuellt köpa SWEDISH HOUSE MAFIA biljetter! Hur smart är inte det? En otroligt bra belöning och en morot i det hela.
I morgon ska jag även göra en annan förändring.. Jag ska ändra min kost och faktiskt börja träna, när jag ändå inte ska röka och kommer ha bättre lungor så ska jag nyttja det hela! Så godsaker ska jag sluta med (dock aldrig med min vattenmelon) och alkohol intagen ska dras ner.. Jag är så jävla taggad. Jag ska bli en riktigt pang brutta, precis som förr fast på ett bra sätt. Då har man ett mål lagom till semestern nästa år, jag ska banne mig fixa detta!
Så, nu ska jag ta min näst sista cigg, jobba mig mot duschen, göra hår & ansikts "inpackning" om jag har någon kvar och sova, otroligt skönt.
låt operation bomb brud begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0