i'm happy and tired

Kom för en stund sedan ut från duschen, jag har varit hela död hela dagen. Har bara fått i mig 2 koppar kaffe idag, tror det och min brist på nikotin kan bero på detta. Jag har inte rökt eller snusat en enda gång idag. Jag tycker jag är otroligt duktig, så nu ska man bara "keepa up the good work". Nyttig har jag också varit idag! Det blev "kyckling sallad" till både lunch och middag med lite dressing till lunchen. Ridit har jag gjort och gått en mini promenad med Bella som innehöll några utfall och power walk den sista biten hem, jag är nöjd. Men.. Jag har sjukt ont i ryggen eller "vid sidan av svanken" för att beskriva bättre efter jag trillade av hästen i fredags, det gör nästan mer ont efter varej dag som går, tror jag måste spänt muskeln när jag trillade av, pinsamt helt enkelt, håller tummarna för att det går över snart.
Efter jobbet/stallet i morgon ska jag försöka träna lite biceps och triceps, skulle mer än behövas känner jag! Gäddhäng tänker jag ALDRIG tillåta mig själv att få! Någonsin!
Nu ska jag göra situps och somna till den nyaste  pirates of the caribbean (som jag inte sett än) i morgon kan bli en stor dag, jag tror jag ska börja äta bara ägg till frulle.. detta blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0