från lördag till söndag

Igår kväll gjorde jag och bella en bar cruise med hennes kollegor från konsum, otroligt roligt. Vi började med middag hemma hos mig. När Elin och Elsa skulle skjutsa ner oss till vårt "hak" (vasko - standard) där min mamma, pappa, ann och matte redan var uppstod ett problem. Bilen stratade inte. Elin trodde rattlåset hade gått i lås så vi stod och hpppade längs dörrarna på bilen, skakade den och drog i ratten.. Så räckte det med att hon tog rätt bil nyckel.. Det var länge sedan jag skrattade så mycket! Efter det och en lite stund på vasko mötte vi upp kollega 1: David och på medis mötte vi upp en drös med roliga människor som han kände.
Vi började kvällen billigt och bra på lion bar - gamla dovas. Det var otroligt roligt och ölen var billig, det var också min favorit öl (som inte sammarbetar med carlsberg) - heineken och efter några såna gick vi till ace - gamla mango bar där jag had emin studentskiva med klassen. Satan i gatan vad kul jag hade! Och.. ba ba jag är gift!
Eller, mitt i kön out of the blue (vilket jag helt hade glömt) går Davids snygge vän marcus ner på knä framför mig och friar.. haha Jag höll på att dö! Så grabbar.. ni har fått en jävla konkurens! Eftersom jag skulle vara med på firrens utsläpp och Bella inte hade så mycket att säga till om så åkte vi hem ganska tidigt. En duktig raggare (som jag kan vara ibland tro det eller ej) fick vi skjuts hem i Mattias firma bil, otroligt roligt även det! Bella åkte hem till sig och jag till honom och hade en fortsatt jävligt rolig kväll. Fler sådana till folket skulle jag säga.. All in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0