weekend without blog

jag vet jag är en dålig människa!

fredag: Efter jobbet bar det av till vasko med Bella och "den äldre" delen av familjen där vi mötte China och snackade lite skit innan vi gav oss av direkt till stallet för ridning (om jag inte minns helt galet) Efter det åkte jag, Bella och Ellan hem till Bella för glögg och vettenmelons mys innan läggdags, super nice!

lördag: Tidigt som tuppen var vi uppe jag och Bella. Vid 9 var vi i stallet där Tessan & Camilla var med och skötte hoppningen åt mig och Ellan. Efter det krigade jag och Bella först till konsum sedan till mig på hennes värdelösa cykel sen var det.. övningsköra och storhandla! (jag älskar att storhandla) och där mötte vi de flitiga jobbarna Empa & Eddie.

Sen åkte jag hem, tränade och gjorde mig i ordning för kvällen. Jag hade feber på dagen så jag var osäker på hur kvällen skulle sluta. Mobilen var ju död innan jag ens ätit middag, smart ass man ska vara! Det var först grill hemma hos mig men mamma, pappa och deras kompisar. Sen kom Ellan förbi och sen drog vi ner till Elias, juden m.fl. innan vi skulle på Chinas 22års fest ute i skogen (jag älskar tungelsta party cruisear)
Jag hade en sjukt rolig kväll, man gjorde en hel del man inte skulle gjort, man gjorde saker som man borde gjort och jag hade extremt jävla kul. Otroligt lyckad kväll måste jag säga! Minus Emils handavtryck på min röv som satt kvar dagen efter, riktigt ROLIGT!
(
det är möjligt att jag blandat ihop lite av fredagen och lördagens dags aktiviteter men, jag har genomfört dom, det är jag helt säker på. Don't hate!)
söndag:
vaknade jag och ellan i ett ryck upp hos Elias 08:30 och skyndade som fan i regnet för att hinna till utsläpp, vilken big fail. Efter det skjutsade camilla ner oss till konsum då vi köpte bakismat - pizza, käkade den och däckade. Igen. Runt 3-4 tiden vaknade vi till liv igen, vi förflyttade kropparna från soffan till solen och sen var det dags för.. ba ba - barbacka ridning! Sen lagom runt 6 skjutsade ellan hem mig, jag åt tacos och morsdag tårta med mamma, åkte och solade i västerhaninge, åt en toast innan jag tränade och däckade igen - produktiv dag, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0