weekend, what happend?

fredag: Slutade jag tidigt från jobbet, det bar av direkt hem, käka lite och ner till stallet där jag tömkörde firren, gick sjukt bra sen bar det av direkt till Bella och mys/kaoskväll med henne Inés och Mimmi. Även om det blev en ända röra höll vi ställningarna, som vanligt! Älskar vårt lilla tjejgäng!
lördag morgon började tidigt, vid 7 och tröttheten var på topp! Cyklade direkt från Bella till stallet, red Firren som gick JÄTTE bra! åkte hem och pressade i solen, tränade, sen blev jag upphämtad av Jenny, Buddha, Digge och Marty för grillkväll hos Buddha. Sen kom också Bella förbi, det var Bastu runt 02:00 på kvällen (den första för min del på över 10 år) jag klarade att sitta i den där lilla bastun på 90 grader mycket länge än jag trodde, och att duscha och sedan sätta sig utom hus var mer än epic, riktigt nice! Det var också musik, studsmatta, pannakotta, kaffe, whiskey, estrella, rosé och monaco vitt vin och en avrundning med solsidan! Det var så att säga en underbart bra kväll som slutade (för min del) i buddas extra säng på nedervåningen. Tack gänget för en underbar kväll!
söndag vaknade jag med ett huvud som kunde hoppat av halsen, ungefär. Hade sovit 3-4 timmar, och gick och la mig med Jenny & Marty på Buddas balkong innan mamma kom och plockade upp mig och marty och jag fortsatte några timmars pressande i solne hemma. Runt 3 kom Ellan förbi och vi hämtade upp Bella, jag och Bella skrittade ut sen tog jag mig en skön 2km prommenad hem. Direkt efter det hoppade jag på crossen 30 minuter innan jag avslutade min söndagkväll med vanilj glass, lite smält marabou chocklad och jordgubbar i solnedgången. Har haft en jävligt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0