valborgshelg

jag har haft en supermysig helg från början till slut. Det är inte heller varje helg man får ragg av en tjej? Man kanske ska konvertera till bisexuell eller rent ut av gay? "riskfritt lina" skulle nog de som känner mig säga ang. det!
Helgen började med att jag passade älsklings Nova efter jobbet, så var vi och lekte ända till lördag strax efter lunch, vi var i stallet också, super mysigt! Så var det tatuering, grill, fjortisfest, ridning, cykling, fylla, träning, grym ridning, ragg ja, helgen innehöll helt enkelt lite av allt och jag är riktigt nöjd - minus att det vari riktigt kallt ute men, shit happends.. Jag vill inte att helgen ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0