fitttorsdag

min dag börjar som sagt inte bra, jaja vad ska man säga, alla dagar kan inte vara ens dagar? Eller?
jaja.. Dags att ladda på med kaffe känner jag, jag kommer inte hinna med allt de jag vill göra, jag går inte här ifrån en minut efter 15:30 - den saken är klar!

Nu ska jag söka jobb på arbetstids, vilken moral jag har haha - det skiter jag i! Nu är jag arg och vill här ifrån! På eftermiddagen om tid finns ska jag plugga körkortsteori, annars för jag göra det i kväll. dagens to do:

* göra klart alla arbetsuppgifter och jobba till 16:30
* sola i västerhaninge efter jobbet (unna sig - ja tack)
* rida med ellan, idag ska det finslipas ordentligt!
* träna, 60 min på crossen ska det bli (avreagera sig)
* plugga körkortsteori
* beställa ny bikini överdel

ni ser, det finna att göra! Och jag är på allt annat än bra humör för att blogga just nu, pms kvinna är vad jag är.. nu kopp nummer 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0