usualy i would be gone

Jag förstår inte hur man kan vara så trött, det går bara inte! Kaffe hjälper inte, rosenrot hjälper inte - vad fan?
Var på plats vid 8 idag, hurtigt med tanke på att jag stänger idag, dvs.. jag slutar 17:00! Men, sällskap på tåg är aldrig helt fel om ni frågar mig, hade det riktigt bra idag trotts att jag mest sncka i nattmössan haha.. suck lina brundin säger jag bara!

Idag ska Ellan pressa mig to the limit, vi ska springa spåret (vilket jag inte gjort på år och dar) och dessutom.. 2 varv. Ska bli spännande att se om konditionen (den lilla man har införskaffat) pallar det! Efter det ska jag beställa bikini, äta vattenmelon och sova.. Kanske en svängom med crossen också? Vi får la se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0