uppkörningen

jag hade mer än otur. Jag hade dåliga vibbar redan när jag satte mig i bilen med killen jag skulle köra upp med. Det började oska och spöregna, man kunde lika gärna kört utan vindrutetorkare för man såg NA-DA! Det var kört liksom. Så skulle jag backa runt ett hörn där det stod en långtradare på 25 meter så jag tänkte "han blockerar ju hela vägen, jag kan backa lite mer åt vänster än jag behöver" men nej, då var det fel. Även om endast en moppe hade kommit förbi och jag hade sett den men ja..

Så var det det där med att backa och parkera, känns ganska dumt att köra upp när man aldrig har gjort det och självklartr fick jag göra det, 16:10 på en willysparkering full med småbarn mellan två bilar eller bredvid en, men jag var tvungen att backa.. Så tänkte jag "piece of cake, jag kör in i en fil som vanligt sen backar jag bara rakt bakåt" så kom jag på, man får nog inte göra så, så jag kämpade med den där jävla backningen i 6 minuter innan jag stod lite snett med alla 4 hjulen innanför parkeringsrutan och sa, "ja du det blir nog inte bättre en såhär" - vem säger så?!

Det oskade och spöregnade, himlen verkligen öppnade sig så jag såg absolut ingenting alls. Jag hade lika gärna bara kunnat stanna vid väggrenen och väntat ut skiten, så värdelöst var det. Jajja, shit happends. Så, jag klarade inte skiten men.. Nästa gång då jävlar, så i helgen ska jag och pappa slita sönderbackjäveln, om det så är det sista jag gör! Och pikarna jag fick av den där träpannan var "ja din häst kanske blir glad att du inte klarade det när du backar sådär" och "det är synd att du inte backar lika bra som du nynnar, men köra på landsväg och ha kolla, det gör då bra" .. tro fan för det när jag bor på landet! idioter haha.. Avreagering idag igen, OH yes - big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0