tuesday morning

fick till en bra start på morgonen, ganska oväntat för en tisdag. Men, riktigt bra start och sedan 2 timmar sedan sitter jag bänkad på jobbet, det är bara 4 veckor kvar och löning i morgon, hur jävla underbart? - obeskrivligt!

Idag blir dte plugg så det skriker om det, jag ska kirra biffen this time och sen nöta nöta nöta. Känns dock ganska osmart att köra upp när man kört bil 120 minuter på 3 veckor (det vill säga en dubbel lektion med bilskolan och fram & tillbaka till stallet en gång med mamma) men - "säger Gun att jag ska köra, då kör jag"

Så nu innan lunch ska jag kötta, när jag inte jobbar och innan det slår över till lunchrush.. Man älskar den lika mycket som tisdagar - inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0