monday hater

kom till jobbet runt halv 11 idag, jävligt skönt och.. oskönt.
Övningskörde imorse och min lärare tycker jag är fit for uppkörning som faktiskt (otippat med tanke på att dte är svårt att få tider och jag inte kört bil på 3 veckor) kommer ske i veckan, ska bli spännande! Hoppas vid min gud att jag grejjar skiten!

Så det blev ingen lunch för lina idag, hon fick slänga i sig en macka på arbetsbordet.. Jaja, skit samma egentligen! Slutar 17:00 i bromma så idag får firren vila, ska dock cykla ner och tvätta av skitgrisen. Efter jobbet idag blir det alltså träning och (ska försöka i alla fall) plugga körkortsteori... Den enda tanken som går i mitt huvud nu är "undra om vi har kyckling och sallad hemma, om det finns vattenmelon eller kanske ska sova när jag har tränat" haha... Suck för övertrött hjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0