knäpp häst

jag vet inte vad det var med firren igår, han trängde sig och ville ut med rambo och irre, han brukar normalt sätt vänta men igår var han mer än på hugget. Så går vi ner till volten, hoppar upp och så fort jag tog i honom så ställde han sig på bakbenen och gjorde sina små cp hopp. Jag vet inte vad det var med honom.

Jo, jag övervägde tanken om han kanske hade ont någonstans eller om mitt bett (som jag för övrigt alltid hoppar/rider ut med) var för starkt men.. Jag brukar ju rida med det? Och han ömmade inte efteråt heller. Han var helt enkelt bara på piss/bus humör den där lilla kraken. Dum som jag är skrattar jag som fan när han ställer sig (det är så lågt att det är pinsamt, han har varit värre) istället för att bli sur.. Tjejen är dum i huvudet ? Jag fattar verkligen inte grejjen. hur som blev det lite bra ridning av det, till slut. Började komma ner i sadeln i galoppen och driva driva driva, nu ska vi börja worka that ass!

Efter passet var han så svettig att han löddrade på halsen, det var ganska varmt ute trots att klockan var efter 7. Så det blev en dusch och bete efteråt, massage också för dne delen.. idag ska kraken få vila, jag är ridsugen som in i helvete (som jag alltid är de dagarna jag inte hinner med det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0