i want it, so bad!

Fick en otroligt bra och mysig start på morgonen. Sällskap på tåget av R och sedan jojo är inte helt fel! Just nu kollar jag utbildningar och söker jobb på arbetstid, lite busigt sådär... Och, jag har hittat en jag verkligen vill gå på! Det är en bartender ut bildning på 4 veckor i.. MIAMI BEACH!  Och den näst sista kursen för i år går av stapeln på min 20 års dag, hur epic? STÖRT epic.. gud jag vill verkligen.. Och fasligt dyrt var dte inte heller 5000:- mer än vad den skulle kosta i london, dvs 14900:- då ingår boende, frulle, flyg och resa till/från flygplatsen, 4 veckors kurs, extra kurs i flairing ja, ni fattar.. Helt awesome! jag måste berätta för mamma!!

För att jag inte ska glömma vart jag hittade det: (http://www.barskolan.net/boka)

Kommentarer
Postat av: Inés

ÅH VA KUL! Skulle passa dig perfekt ju Lina! :D

2011-05-16 @ 10:44:48
URL: http://inescherif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0