fast going weeks

Tiden går så otroligt fort och dte är så otroligt skönt och skrämmande på samma gång. Känns som att tiden bara rusar förbi, att man inte hinner planera eller göra det man vill/ ska göra, att man inte tar sig tid till saker så - jag har näst intill slutat att planera veckorna och kör day by day, jag orkar inte köra mer än så.

Det känns som att det var 3 veckor sen snön började smälta, det är redan 18 maj och snart är det juni och sommar igen, ännu en sommar utan sommarlov. Ändå vill jag ha saker att se fram emot i sommar. Tävla lite med firren, åka utomlands en vecka eller två, åka till göteborg och falkenberg, bila till danmark, jag vill så mycket och det finns inte tid eller epngar till det. Hur värdelöst känns dte inte att sitta på en stol och svara i telefon då 07:30-17:00 om dagarna och sedan ha 1.5 timmes resväg dit och 1.5 timmes resväg hem (om tågtrafiken flyter på som den ska det vill säga) jag fattar inte hur jag har orkat det så länge!

Förhoppningsvis är det inte långt kvar heller. Jag ska söka fler jobb idag och ska ragga jobb som fan på ett mindre event jag ska få jobba med mamma och två andra säljare från carlsberg på och hoppas på att min charm kan rädda mig. Om inte annat ja, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill inte vara kvar här längre. Tiden är för kort för att slösas bort och jag känner bara näe, jag har inte tid att slösa bort den här!

Så idag blir det (bortsett från att plugga teori) skicka cv cv cv cv cv cv till allt och alla jag kan tänka mig. Jag ska här ifrån om jag så ska bli halta lotta på kuppen. Jag vill stannan inom företaget det vill jag för dte är det faktiskt inget fel på, det är bara att jag inte trivs på det arbetsområdet jag har och att jag är "för ung" för att söka mig till någon annna avdelning här. Och är det det som gäller, så är det. Nu.. jobb och SKICKA CV!

Kommentarer
Postat av: Nina Thorsell

Hej,



Nina heter jag och jag jobbar med Olle Hedberg här på Sony Music. Nu på måndag släpps Olles nya singel "Wonderful" och vi har idag lagt upp singelomslaget på olika ställen på nätet. Hör gärna av dig till mig om du vill få snabba Olle-nyheter direkt till din mail - så blir du en av de första att kunna sprida härliga nyheter om Olle!



www.sonymusic.se



Må så gott!



/Nina, Sony Music

2011-05-18 @ 17:52:14
URL: http://www.sonymusic.se/blogg/ninath

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0