eventuell roadtrip

som ni vet har jag ett sug efter götet - jag har aldrig varit i götet. Så
planen är att den 17-19 juni drar jag, bella och firran ner och livar upp stämningenn hos de goa gubbarna från götet. Planen är att vi ska på en gran canaria reunion fest (jag ska kolla med tjejerna & hampus som än innehavaren av denna, men jag ska iaf gå) och besöka.. liseberg! Jag har alltid, sen de var med på julkalendern velat se de där gröna kaninerna.. Det ska bli spännanade! Inget är helt spikat än, allt beror på hotell ect men... Vi ska boka 25:de! (då vi har lite cash i kistan, om man äsger så) Jag är grymt taggad och jag längtar, det ska bli så jävla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0