dags att lära sig klockan..

nu är det inte långt kvar tills det bär av hemåt. Har inte röt sedan lunch och ska inte röka något mer idag och inte alls någon mer gång överhuvudtaget är planen. Har bara läst 1 kapitel av boken som min chef gav mig och jag är redan lite lätt hjärntvättad. Jag ska verkligen försöka denna gån (därav brödbit till morgonshaken och banen till lunchshaken) är egentligeh inte så sugen på det heller, känns mest som någonting saknas, jaja, I CAN DO THIS!

Så för att skämma bort mig själv lite efter jobbet ska jag sola i västerhaninge, 25 minuter eller något, vi får la se, skönt ska det i alla fall bli och så ska jag be min älskade mamma att köpa hem tuggummi till mig, jag ska banne mig lyckas med detta! Jag börjar faktiskt bli väldigt taggad.. och hungrig! Sen ska dte ridas ut om det inte börjat regna med Emelie och rambo, riktiogt mys sen.. 60 min på crossen DET är jag taggad för!

Så, om 30 minuter bär det av. Ska bli så skönt för nu vill jag hem eller vänta, är klockan halv 4 då? Ja juste 15:30= halv 4, bra lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0