bra start på dagen?

Min dag började ganska bra trotts att mina ögon började rinna (tror jag börjat få pollen allergi) och reng. Fick sällskap och Robban & Buddha imorse, grymt skönt att slippa åka själv på morgonen om ni fårgar mig, några att garva med ja, man slipper sitta där, hålla tummarna för att man inte dregglar om man börjar somna ja, ni fattar grejjen, skönt helt enkelt.

I sumpan mötte jag mitt ex, mitt bästa ex, Aleks. Vi har alltid kul, ja, i alla fall efter vi gjorde slut haha. Så vi snackade jobb, träning, framtid och kom fram till att alla har någon form av störning som gör att den klassas som "dum i huvudet" ja, och att jag måste skaffa en iphone med sido-gummiskydd om jag ska ha någon!

Så kommer man till jobbet, möter min chef i hissen och säger att jag vill ha 10 minuter med honom under dagen, blir påkommen att jag rökt precis innan, härligt! Berättar för min mentor att jag har fått jobb går till fika rummet för att hämta min favorit - ramlösa vattenmelon och en kopp kaffe, vad händer? Jo.. Jag spiller ut kaffe över hela fikarummet - bra lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0