avreagering

vilken j*vla dag.. och pricken över i:et.. Jag glömde min plånbok i uppkörningsbilen, lite lagom pinsamt sådär. Jag tar allt i detalj i morgon, jag orkar inte ta det idag. Hur som, träning är nog den bästa avreagerings formen, ångrar som fan just nu att jag inte har en boxningssäck.. Ska införskaffas! Otroligt skönt. Har ridit, gick bra vi hade våra disbyter men, vi har kul tillsammans och fick till ett grymt avslut, jag älskar min häst!
Nu har jag precis hoppat av 32 minuter på crossen, jävligt effektiva sådana och gjorde 100 st situps med höga ben, brända som fan i magen, grymt bra! Nu ska jag duscha av mig all rinnande svett av frustration, svulla med mamma i soffan till en bra film och börja om med nyttigheterna på en ny kula i morgon, har faktiskt ätit två STORA lass med sallad idag. bra lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0