2710 kronor fattigare!

nu har jag äntligen köpt mina fin fina ridstövlar! Efter det gick jag ellan och bella en runda på någon kilometer med Bim för att mysa till det lite, kanske inte så effektivt men jävla mys! Efter dte tog vi bilen till Söderbybrygga där Bim fick bada, vi tog en delicato boll och läste nya nummret av style by! (passade på att fota lita som ni kan se nedan!) Sen skenade tiden iväg och vi åkte hem till mig för en kopp kaffe innan jag hoppade på crossen, nu har jag kört mina 30 minuter på crossen och ska hoppa in i duschen och sen sova, 07:30 börjar tjejen i morgon! busigt!
Längtar till i morgon då jag ska köra 60 min på crossen och... pröva mina nya ridstövlar!!! Hur som, sov gott tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0