20 workdays left

Det är som när du får en rak höger, du blir chockad, du inser att du ångrar något du inte gjorde, du tänker "jag skulle göra vad som helst för att få det ogjort/ta det tillbaka", du förstår hur mycket du kommer sakna det.

Du tänker om.
Du slår tillbaka för att visa hur stark du är, du blir glad, du inser att du gjorde allt du kunde av det som fanns kvar, du ångrar ingenting, du går vidare med ljuset i sikte och huvudet högt utan någon som helst tygnd på dina axlar.

Alla har ett val, det är dags för mig att fokusera på mitt val, ta bort klumpen i magen, de små tårarna som kommer inombords och insé, det här är rätt, det kommer leda till något mycket bättre, jag är bara inte hela vägen där än.

Hej dagens arbetsdag lina brundin, den har varit bra, en dag som den här 5 dagar i veckan och jag skulle inte byta jobb, honestly, det var länge sen grabbarna och gubbarna gjorde mig så glad men allt roligta har sin tid och snart är även denna dag på jobbet snart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0