vardags lyx

Idag när jag ändå var lite piggare fick jag unna mig själv ett besök hos Elin och fixa mitt hår. Tanken var att jag skulle dämpa missfärgningarna i mitt hår, det som lyckats bli orange och till och med kopparfärgat. Så tanken var att hon skulle göra det mer askigt utan att göra det överdrivet mörkare, det skulle vara lika ljust.. Det gick sådär. Visst, det finns inte ett spår av koppar i mitt hår men det är inte i närheten av så ljust som det var innan. Nu ger inte bilderna som jag lägger upp riktig rättvisa heller, men det är för att ni ska få en hum om hur det ser ut. Som tur är ska färgen släppa och jag ska bli ljusare och ljusare. Så, om ett tag ska jag nog få till den färgen jag vill ha och detta blir min vilofärg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0