vår städning

Idag har jag varit jätte duktig! Jag kom i säng 03:30 igår och var uppe 08:30 i morse för att jag skulle vara i tid till hovis kom.. Självklart var han där för tidigt så man, ja, jag hade egentligen varit väldigt i tid. Men.. Jag är döds trött! Så medan Firren blev skodd satte jag igång med det vanliga sen fick han gå ut utan täcke i solen, riktigt mys medan jag stor städade mitt skåp, blev en riktig storrensning och äntligen fick jag mer än plats med alla saker. Riktigt über!
Sen red jag så gott jag kunde på en solig volt. Tacka Ellan som kom ner och red lite åt mig när hon såg att jag började bli dålig. Han börjar bli riktigt fin min häst! Ska se till att spara lite och dra ut en kiropraktor eller liknande som knäcker hans bak på plats. Och i veckan ska vi rida lektion för ellan och komma igång lite, ska bli så kuuul!! Är taggad! ska bli så skönt att äntligen komma igång!
Storstädningen kommer nog dock inte sluta där, musiken är igång och rummet ser ut som stryk, det är dags! .. snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0