vad gjorde jag fre-lördag?

Min helg fick ingen hyper bra start. Jag kom hem senare från jobbet än vad jag hade väntat så var stressad, vilket var helt i onödan. Det blev en snabb visit i stallet innan det bar av hem, knäckte första biran och gjorde mig i ordning. Självklart hade jag den där turen att det, som jag redan bestämt att jag skulle ha på mig inte fanns tillgängligt och allt blev fel. Redan då kände jag att nej.. Det här kommer inte bli bra!
Kvällen gick mer och mer utför och krogen ja.. Dit kom vi inte.. Men ja, sånt är livet. Men vi är överens om att vi inte går ut vi 3 ihop och just nu är jag ganska otaggad på att hitta på ngt i den truppen överhuvudtaget på ett väldigt bra tag.
Igår var tanken att jag skulle in och träffa Oskar på jobbet men ja, glöms som jag är hade jag glömt att det var "firande" i form av GC night och.. Vi har bokat en ny kortare tripp + gran canaria i vinter igen! Mer om det senare. Men, efter några glas vin ringde jag min wingman, Rille, som kom över och livade upp stämningen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0