det var torsdag idag

i morse somnade jag om direkt efter jag tagit morgon medicinen 07:55 och vaknade igen 9:30 trodde jag, 10:45 var verkligheten. Så jag gick upp, lyssnade på musik med Johanna och Elin och drack oboy för första gången på månader och åt frukost. Sen slängde jag på mig stall palltorna, packade min påse och gick ner till stallet. Blev dock inget rida idag, dagens aktiviteter blev alltså två promenader på totalt 3 km, helt ok i dagens läge. Så i stallet blev det kaffe med älskade Ellan och lite annat bilbus!
Sen var det bara att knata hem till en nyvaken Firran och ta sig en dusch. Vandra till konsum för att köpa lunch vid sådär 15:00 rycket och kolla på OC. Efter det var det "talk med Bettis" som jag ska böja kalla det, en förklaring på det är pratstund med Firrans mamma Bettan, mamma nr.2 ect (som vi brukar ha om allt möjligt när jag vaknar före firran t.ex.) sen kollade vi på Black swan. Ja den var.. speciell kan vi väl säga. Väldigt speciell! Se den, men, se den inte själv om du är känslig för "psyk filmer". Sen bar det av hemåt och vara lite social med min pärla Patricia på malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0