diet days

idag blev det lite mer shakes än vad det blev igår. Läste för en stund sen att man ska käka 4-5 shakes/dag eller 4 shakes och en riktigt måltid.. Kom fram till att jag drack 2 shakes igår och åt en måltid till det, inte så bra! Men jag förstod i alla fall vad min huvudvärk kom från!
Idag har jag i alla fall varit duktigare, jag har druckit 2, shakes och ätit en rikitgt måltid som bestod av pasta sallad och 2 små kyckling filéer utan skinn. På det fick jag smaka något elin lagat i ungen av keso, ketchup (?) och pasta, riktigt got måste jag säga, hade kunnat äta mycket mer men, jag har ett mål som jag ska uppnå, så man ska vara disciplinerad från start, så är det!
Så snart ska jag göra mig klar för sängen och sova, i tid för en gångs skull, men ska nog inte utlova för mycket. Men lite extra sömn skulle inte sitta helt fel. Så idag blev det ingen träning, ska dock ge mig på ett pass plus ridning i morgon, i morgon blir en sen dag om jag inte är hurtig och tränar i morgon innan jobbet, jag får se. Ska börja runda av allt jag sysslar med, ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0