sista mars 2011

Ska sätta mig och göra ett eller två prov till innan jag går hem, dvs om ingen kund ringer innan. Efter dte bär dte av till handne för att möta upp mamma (självklart ska jag plugga på vägen) och storhandla. jag ÄLSKAR att storhandla!! Efter dte bär dte direkt av till stallet, ska longera min lille gosegris som jag längtar så stört mycket efter just nu (av någon jävla anledning) vi ska springa av oss, longera och evt rida på det.

Efter dte ska jag hem, käka middag och träna. Håller tummarna för att jag kan hålla mig till en lämplig tidsram och hinna köra core efter mina  standard minuter på crossen. Håll tummarna för att min plan kommer "worka out". peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0