planering var det ja!

känns just nu som att jag ska ge upp det där med att planera för det blir aldrig som jag tänkt mig i alla fall. Dock är jag otroligt glad idag, eller har varit nästan hela dagen. Allt har gått så otroligt bra! Fick inte till mötet med Fia och fick inte göra premiär på cykeln MEN.. Jag fick träffa mitt älskade kusin barn Nova! Jag hade verkligen saknat henne och det gör verkligen ont i en när man ska gå och ser att hon blir ledsen! Uscha..
Jag har egentligen aldrig varit ett stort fan av barn, jag har aldrig sett mig ha egna barn eller att jag skulle kunna göra annat än adoptera ett barn eller skaffa djur istället (låter hemskt jag vet) men jag har verkligen aldrig gjort det även om jag alltid fått höra att jag är "bra med barn".. Hur som, detta barn gör underverk och jag blir verkligen så glad när jag passar henne! Hon är så simpel för sin ålder, säger vad hon vill/tycker och säger ifrån om det är något hon inte gillar.
Sen bar det av hem, lyssna på musik och kolla på solsidan. Ska ta mig i kragen och försöka planera in en dag med Fia i morgon. Nu är det skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0