pass nummer 8

tro inte att 4 timmars skidåkning hindrar mig från mitt möte med crossen! Fick sjuk ångest med tanke på allt jag stoppat i mig det senaste dygnet. Jag hatar att vara nykter på helger och jag hatar att vara onykter på helger, det är jobbigt att vara hurtig på helger helt enkelt, men.. Jag har lyckats ganska bra ändå!
Så, när jag kom hem var det 30 minuter på crossen, 35 till och med men jag räknar bort 5 för när jag justrerade musiken (dock gick jag fortfarande, men endå) där brånde jag (om min maskin räknar rätt vilket den troligen inte gör) iaf bort 1548 kalorier, och det skulle vara über bra!
Sen var det:
10 x 3 breda armhävningar på knä
10 x 3 sit ups med halvhöga ben
10 x 3 rygglyft
tyckte det räckte med tanke på att jag som sagt åkt skidor 4 timmar idag. Var mest för mitt mat och gårdagens alkohol ingat (4 glas öl) som jag kände att jag behövde röra på mig lite extra, bra av mig! I morgon blir det minsann shakes igen, nu jävlar.. yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0