pass nummer 3

blev ett exakt 27 minuterspass, jag strippade snabbt av min mina treggings och stallkläder och slängde mig på crossen. Har en låt som jag blir så sjukt taggad till att jag inte vill sluta! Så jag körde kondition 15 minuter istället för 10, svetten ran kan jag säga! Sen blev det "ben och bröst" tillagt på mitt lite mer standard mage/rygg. Passet såg alltså ut såhär:
15 minuter cross (men friskis& svettis rörelser för armarna)
Breda armhävningar (bröst): 11 x 3
sit-ups (med medelhöga ben): 15 x 3
rygglyft: 10 x 3
utfall (på varje ben): 10 x 3
Gick riktigt jävla bra och det kändes verkligen i benen, de sista utfallen kom jag knappt upp på, så slut i benen var jag men vafan, jag tog mig i kragen och gjorde skiten. Och nu har jag duschat, slängt i mig lite middag (makaroner, svamp och lite kött) och är jag sinnes sjukt taggad! Jag som ska sova, inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0