pass 11 - check!

Känns så konstigt att inte träna nu för tiden, vad fan hände där? Har precis kört 30 min på crossen igen! Jag tror att dte snart börjar bli dags att öka till 40/45 minuter eller köra styrka efteråt. Jag har en hatkärlek till styrketräning. Det är hårt och jävligt skönt efteråt men - jag blir bullig i kroppen, som fan! Inte snyggt som tjej, där av alla denna kondition. Och snart kan jag börja jogga ute, jag längtar!!
Fick i alla fall ihop två pass på crossen, totalt 60 minuter idag, det är inte dåligt! Tror jag ska köra 30-40 minuter i morgon och köra lite core efter, något i den stilen. Hur som helst, tiden är också med mig idag, klockan har inte hunnit bli 21:00 än, grymt måste jag säga, grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0