pass 1

Jag kom på att det var måndag igår och att mitt söndagspass borde varit igår och gårdagens pass idag, så det kan bli! Men pass nummer ett för denna vecka är i alla fall avklarat! Kom hem ganska sent så det blev ett 30 minuters pass. Jag började med "crossen" 10 minuter, kändes riktigt i benen (hade en rejäl träningsvärk sedan dagen innan) sen var det core, biceps triceps:
Hantelrullning (mage, rygg) : 10st x 3
Sit-ups (höga ben): 10st x 3, 15st x 1
----------"--------- (åt sidan): 10st x 3, 15st x 1
Rygglyft: 12st x 3
Snea hantellyft (mage, sidan. Hantel): 10st x 3
Biceps curl: 10st x 3
tricepscurl: 10st x 3

Och för er som också är insatta i träning. Jag vet att man behöver göra 3 olika övningar i varje muskel grupp för att det ska ge ett bar resultat. Men, jag kör på det här sättet för jag känner att dte fungerar för mig just nu när jag ska sätta igång och för att jag inte har tid med mer just nu och jag kommer kötta ordentligt senare. (ville upplysa innan jag får kommentarer om hur jag gör saker fel, för det är folk väldigt duktiga på) Så, fick till ett bra pass och har träningsvärk idag, kroppen känns tight, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0