några minuter kvar

sen bär det av! Äntligen! Denna dag har varit lång och jag är fortfarande helt slut i huvdet. Måste erkänna att jag är psykiskt instabil just nu, men vafan, det löser sig och jag tror jag vet av vilka anledningar det är, dvs, jag har anledningar till det. Ska försöka smita iväg med uffe, intjänad tid tackar mana ldrig nej till, sen blir det ett snabbt stopp i sumpan för att köpa sminkborttagning, plugga körkort på tåget, därefter solakuten i vh, motionera min häst i detta skitväder, blir troligen longering även om jag är sjukt ridsugen och sen är jag tillbaka. Ska se om jag kan få till ett inlägg om min diet plan, om mor min vill sponsra mig med detta! Ja, håll tummarna! Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0