lång-lördag?

Efter stallet bar det av hem för min del, duscha och göra mig i ordning. Det skulle ätas pizza och drickas öl med Buddha, Jenny & Marty på vasko. Efter några timmar tittade även Juden och några förbi. Så runt 23-23:30 bar dte av hem till Marty för att kolla skräckfilm. Var riktigt mysigt!
tabbe? - JA! Jag hade helt glömt att man skulle ställa om klockan! Och packat inför idag hade jag inte heller! Ibland är jag så otrolig! Så, ungefär 1.5 timme innan jag skulle insåg jag, shit, jag måste hem! Som tur är bor jag och Marty i stort sett grannar, så det gick fort att ta sig hem även om jag mycket hellre hade stannat kvar och myst, jag verkligen älskar att umgås med dem, de är underbara!

Så hem, packa och ungefär 30 minuters sömn blev det för min del innan det bar av till Kungsberget (trodde jag) som visade sig vara Romme! haha, otroligt hur jag lyckas! Nu är jag i alla fall hemma, och ska slänga in bilder på datorn och berätta om dagen innan jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0