kvalitets tid

idag är min sista "lediga dag" eller dag som sjukskriven. Sk abli skönt att komma tillbaka till verkligheten även om jag inte är heelt redo än. Så denna dag ska avnjutas till fullo!
Nu om 30 min bär det av till Haninge C för morgonfika med Firran & Fia, lite kvalitets tid med tjejerna helt enkelt. Sen bär det av till stallet för att rida ect, promenad hem, äta sen lunch/middag, åka iväg och sola, städa och ladda inför morgondagen. Är ju solsidan ikväll också! Ska försöka komma i säng efter det, det har varit två sena nätter i rad nu, inte riktigt den dygns rytmen jag önskat nu när jag ska upp 05:30 om dagarna igen. Jaja. Nu måste jag skynda, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0