jag tror Lasse älskar mig, big time!

Kvällens planer gick precis i stöpet. Om 40 minuter skulle jag dra mig mot västerhaninge, sola, longera Firren, träna och sova.. Men icke! Istället kommer Lasse förbi med biljetter till EM-kval matchen och fråga, är du sugen? hur fan ska man kunna tacka nej till det? jag menar det - det går inte!

Så efter jobbet ska jag istället ut på nya äventyr, jag ska försöka orientera mig till Råsunda och se matchen. Kommer bli grymt, och kallt! Är riktigt taggad! Så ingen träning för mig idag, det blir jag och gubbarna grus istället. Man måste ju njuta ibland? (jo jag har lite ångest för att jag inte ska träna dvs.. - de blir 3 gånger så mycket i morgon plus sola!) Vi hörs imrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0